Tvåtusenfjortons bucketlist


 
 
Donera blod [ ]
Åka utomlands (ej Norden) [ ]
Få ett jobb [ ]
Fixa en aktiv blogg [/]
Läsa minst en bok på franska [ ]
Läsa minst fem skönlitterära böcker [x]
Rösta i valet 2014 [ ]
Få ett nytt skrivaruppdrag [ ]
Bli av med huvudverken [ ]
Fira min 20-årsdag [x]
Börja med yoga [x]
Göra något drastiskt med håret [ ]
Klara av franskakursen [ ]
Ta körkort [ ]
Rensa och göra om min garderob - hitta min egen klädstil [ ]
Ta ett till hål i örat [ ]
Göra något vågat, modigt [ ]
Skaffa en ny vän [x]
Träffa någon genom internet [ ]
Lära mig flytande franska [ ]
Tågluffa [ ]
Gå på en konsert [ ]
Få över 100 följare på Instagram [ ]
Må bra/vara lycklig [ ]
Hitta en till ny vän [ ]
Fixa/göra om mitt rum [/]
Få en brevvän [x]
 
 

Listor | |
#1 - - Emelie:

Naw, vad fint! Det är alltid så bra att ha mål att sträva mot!

#2 - - freja:

himla kul med brevvän ju!!

Upp