Vårkänslor, regn och pyssel



Igår ville jag inte vara sjuk längre, det var ju så underbart fint väder som man bara måste ta vara på. Så jag tog på mig mina nya nike-skor, solglasögon och jeansjacka och så bar det iväg till en lite större stad med stadspromenad, fika, impulsköp, biljard och frågespel. Det var en underbart solig vårdag som spenderades mycket bra.
 
Idag har dock både min sjukdom och regnet återvänt. Så jag försöker kurera mig under täcket med bloggar, serier och musik. Fast lite produktivitet har jag fått gjort. Jag satte mig nämligen och började pyssla ihop inbjudningskort till min födelsedag. Hann dock bara ett par innan jag återvände till sägen igen. Här håller jag tummarna för att vädret vänds tillbaka lika snabbt igen och att regnet försvinner bort tillsammans med halsontet. 
 
 

Allmänt | |
#1 - - Emma Broberg :

åh, det är så härligt med lite vårkänslor! ha en mysig kväll, kram. <3

Upp