Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Förra veckan sken solen och våren - nästan sommaren också - kändes mer närvarande än på länge. Jag gick på min sista yoga för den här terminen, skypade med en familj i det franska landet och åt en massa massa glass.
 
 
Jag fick också en massa rolig post i min brevlåda. Älskar att hitta ett kuvert adresserat till mig, slita upp det och se vad som finns däri. Här är i alla fall min månadskrönika i tidningen, det nya numret av Skriva och ett handskrivet brev. 
 
 
Jag impulsköpte också godis och mitt nästa bokprojekt en lördag på Ica. Tyckte att titeln var väldigt fin, så jag kunde inte låta bli att själv se efter om innehållet skulle vara lika bra.
 

Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Alltås, det här ger mig lyckokänslor och sommarkänslor så det bara dånar om det! Friheten att göra det som faller en in, den här kravlösa enkelheten och att kunna njuta av livet. Vad härligt.

Var bor familjen du har lite kik på? Blir så nyfiken!

Haha, mjukglass är riktigt gott, men jag har svårt att mäta det med gräddglass. Är så förälskad i riktig gräddglass, och ja, precis som du säger.. Ben & Jerry's ska det vara!

Upp