Vad händer nu egentligen?

 
 

 
Ja precis - vad är det som händer nu? Sen? I framtiden?
 
Jag har en flygbiljett med avresa från Sverige och destination Frankrike som gäller i slutet av augusti. För en vecka sedan fick jag ett mejl av min blivande värdfamilj som förklarade att jag inte kan stanna hos dem under hela det kommande året eftersom de har fått ett häftigt jobberbjudande i Asien och kommer flytta dit under hösten.
 
Därför har jag den senaste veckan febrilt letat ny familj / funderat över framtiden / oroat mig / undrat / tvekat / skypat med frankrike och med nya potentiella familjer / grubblat lite till.
 
Det här med framtiden är lustigt, vart ska jag hamna egentligen?
 
 
 

Allmänt | |
#1 - - Emelie - Lever drömmen i Paris!:

.... oj!!

#2 - - Viktoria - Hallon's Place:

Nämen, vilken förvirring som måste uppstå hos dig! Jag hoppas att allt löser sig för dig!

Upp