när kalendern visade sommar



Okej, nu var det ett tag sedan. Igen.
 
Sommaren har kommit och juni börjar redan lida mot sitt slut. Jag älskar den här årstiden och jag hoppas hoppas hoppas att sommaren är snäll och bjuder på många fina stunder. Och sedan i september går äventyrena vidare. Inte så långt som till Frankrike den här gången (tyvärr), men det är ändå nya äventyr och jag ser fram emot det så mycket. Har blivit så mycket mer levnadsglad och äventyrslysten och en massa andra bra saker efter förra årets aupair-äventyr i Frankrike. Tänk så mycket man kan lära sig och få upptäcka. Ibland är ju livet bra alltså.
 
Nu tar vi i alla fall en snabb titt på vad min sommar har inletts med genom några foton från min instagram @hannahavrefras:
 
 
Det har alltså varit: maggoi-konsert i ett regnigt gbg, en tripp till södra frankrike och marseille för att bada i medelhavets små vikar och stå uppe på höga punkter och se ut över världen (jag ÄLSKAR att resa), titta ut genom ett hotellrum och se franska fasader (som jag har saknat det), gått promenader och hälsat på oblyga får, suttit vid vattnet och yogat, varit på cykelturer på landet, träffat bästa soran ismael, lagat somrig vattenmelonssallad, köpt och åkt bräda, klätt mig i ny randig typsik-fransk-tröja och firat midsommar med krans på huvudet. 
 
Hoppas att mitt instagramflöde fortsätter att fyllas med äventyr och härlig sommar.
 
Ha det fint, hörrni.
 

Allmänt | |
Upp